Bestellen en bezorgen

Op deze pagina vind je een overzicht van veelgestelde vragen over ons bestelproces en onze bezorgopties.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Parceros is super simpel. Je hoeft geen account aan te maken, maar dit is wel handig voor je volgende bestelling

Zo werkt het:

  • Plaats je product(en) in het winkelmandje;
  • Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
  • Vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’;
  • Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
  • Wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘betalen’;
  • Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen

Klaar! Wij verzorgen de rest

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

Wat zijn de verzendkosten?

Er is gratis verzending vanaf een bestelbedrag van €100,- .

Onder een bestelbedrag van €100,- zijn de standaard verzendkosten €4,95.

Op dit moment leveren wij alleen binnen Nederland. Alle bestellingen worden bezorgd via onze verzendpartner PostNL.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Direct na je bestelling ontvang je een betaalbevestiging via e-mail en gaan wij voor jou aan de slag. We zorgen er voor dat je bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd is. Let op dat PostNL niet levert op zondag & maandag.

Zodra het pakketje op de post zit ontvang je hier een bevestiging van via e-mail. Wij versturen het pakketje via PostNL. Wanneer PostNL er mee aan de slag gaat, ontvang je van hun een track&trace code, hiermee kan je het pakketje volgen.

Heb je ook een account aangemaakt? Dan is de track&trace code hier ook te vinden.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Alle bestellingen worden verzonden via onze verzendpartner PostNL. Bij het afrekenen van je bestelling is deze verzendmethode automatsich geselecteerd.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Betalen willen we graag zo makkelijk mogelijk voor je maken, op dit moment kan je betalen met Ideal, Master Card, Visa, Klarna en Paypal. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Heb je een account? Log dan in en kijk in je profiel bij 'Mijn Bestellingen' voor de status

Of:

Klik op de track&trace link in de e-mail die van ons ontvangen hebt of maak gebruik van onze track&trace pagina om je bestelling te volgen.

Wil je gebruik maken van de track&trace pagina. Klik dan op onderstaande knop. Voer op deze pagina de barcode en de postcode van het ontvangende adres

Volg je bestelling