Veelgestelde vragen

Antwoorden op de veelgestelde vragen hebben we hier voor je op een rij gezet. Staat jouw antwoord er niet tussen? Kijken dan ook op de andere support pagina’s of stuur ons een bericht via de contactpagina.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Direct na je bestelling ontvang je een betaalbevestiging via e-mail en gaan wij voor jou aan de slag. We zorgen er voor dat je bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd is. Let op dat PostNL niet levert op zondag & maandag.

Zodra het pakketje op de post zit ontvang je hier een bevestiging van via e-mail. Wij versturen het pakketje via PostNL. Wanneer PostNL er mee aan de slag gaat, ontvang je van hun een track&trace code, hiermee kan je het pakketje volgen.

Heb je ook een account aangemaakt? Dan is de track&trace code hier ook te vinden.

Hoe kan ik een product retourneren?

Heb je je bedacht en wil je je product graag retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling.

Wij kunnen retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling ongeschonden, ongedragen, voorzien van alle labels en in een stevige verpakking wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren.

Op alle geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden, deze zijn hier te lezen.

Retourneren werkt als volgt:

  • Stuur ons een bericht via het contact formulier en vermeld je ordenummer en welk item je wilt retourneren;
  • Je ontvangt van ons een retourlabel per email, dit bevestig je op het retourpakket. Gebruik bij voorkeur de verpakking waarin je de zending ontvangen hebt;
  • Verstuur het pakketje via een PostNL-punt bij jou in de buurt

Zodra we het item in goede conditie retour hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag uiterlijk na 5 werkdagen terug op dezelfde rekening waarmee de bestelling gedaan is

Tip:

  • Vraag altijd om een verzendbewijs van jouw retour bij PostNL
Hoe kan ik een product ruilen?

Het is niet mogelijk om een item direct bij ons te ruilen. Wil je toch een ander item? Dan adviseren wij om het item binnen 14 dagen kosteloos te retourneren en een nieuw item te bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Bestellen bij Parceros is super simpel. Je hoeft geen account aan te maken, maar dit is wel handig voor je volgende bestelling

Zo werkt het:

  • Plaats je product(en) in het winkelmandje;
  • Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
  • Vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’;
  • Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
  • Wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘betalen’;
  • Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen

Klaar! Wij verzorgen de rest

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Betalen willen we graag zo makkelijk mogelijk voor je maken, op dit moment kan je betalen met Ideal, Master Card, Visa, Klarna en Paypal. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.